زغال چوبی اسلام مقاله کرمان جوانان

زغال چوبی: اسلام مقاله کرمان جوانان استان قم استان کرمان مقام معظم رهبری کنگره بین المللی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی؛ رضا فیاضی بازیگر سریال خاطره انگیز «زی زی گولو» را می گوییم. اغلب مردم هنوز این هنرمند را با نقش آقای جمالی می شناسند و

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

رضا فیاضی؛ یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی

عبارات مهم : سریال

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی؛ رضا فیاضی بازیگر سریال خاطره انگیز «زی زی گولو» را می گوییم. اغلب مردم هنوز این هنرمند را با نقش آقای جمالی می شناسند و صدایش می زنند. او چند سالی است که به جزیره کیش کوچ کرده و در آنجا جهت خودش کار و کاسبی آن هم از نوع فرهنگی راه انداخته است.

فیاضی اوقات فراغت خود را در کتابفروشی خود «جزیره کتاب» سپری می کند. همچنین در یکی از دانشگاه های کیش به علاقه مندان آموزش بازیگری می دهد. به همین بهانه با وی گفتگویی انجام دادیم.

سی و سه سال پیش در سریال «امیرکبیر» نقش سفیر روس را بازی کردید. تاکنون تجربه بازی در نقش سفیر کشورهای متفاوت را در سریال های گوناگون داشته اید. اگر باز هم نقش سفیر به شما پیشنهاد شود، می پذیرید؟

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

– جالب نیست این نقش را تکرار کنم. خودم تصمیم گرفته ام نقش سفیر روس را دیگر بازی نکنم. (خنده) زیاد خارجی پوش شده است ام. نمی دانم در من چه دیده اند که این نقش ها را می دهند.

برای بازی در این نقش به چه منابعی رجوع کردید؟

– زیاد به فیلمنامه، هدایت کارگردان و تجربه های خودم بسنده کردم. راجع به نقشم در سریال «امیرکبیر» که نخستین بازی ام در نقش سفیر روس بود، خیلی تحقیق کردم. حتی برابر سفارت روسیه می رفتم و با روس ها صحبت می کردم تا لهجه آنها را پیدا کنم. جهت رسیدن به نقش خیلی زحمت کشیدم.

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی؛ رضا فیاضی بازیگر سریال خاطره انگیز «زی زی گولو» را می گوییم. اغلب مردم هنوز این هنرمند را با نقش آقای جمالی می شناسند و

آیا در این مدت نقش مورد علاقه خودتان را پیدا کرده اید؟

– نه! هنوز از شرایطم راضی نیستم و خیلی نقش ها بودند که دوست داشتم آنها را بازی کنم ولی آنها را از دست دادم. خیلی نقش ها هم است که دلم می خواهد بازی کنم.

چه نقشی را دوست دارید بازی کنید که تاکنون به شما پیشنهادنشده؟

– اتفاقا نقش هایی پیشنهاد شده است که نتوانستم بازی کنم. کارهای چخوف و شخصیت های داستانی و نمایشی اش را دوست دارم و عاشق آنها هستم. اکبر زنجان پور جهت نمایش «باغ آلبالو» به من پیشنهاد داد که متاسفانه به علت کوچ به کیش نتوانستم نقش را بپذیرم.

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

جمله معروفی است که می گوید: «ما همه بازیگریم؛ صبح ها که از خواب پا می شویم، نقاب به صورت می زنیم». اساسا به جای دیگران کار کردن چقدر جهت شما لذت بخش است؟

– هنگامی که هویت و شخصیتی را به نمایش می گذارم و حرفی را از طریق او می زنم و کشف و شهود می کنم، خیلی برایم لذت بخش هست. با این حال می خواهم به این توصیه اشاره کنم که «رضا فیاضی» درغگو نیست، پشت دیگری حرف نمی زند، نقاب به صورت نمی زند؛ چون همینی که می بینید هستم. در زندگی شخصی خودم با صورت دیگری بازی نکردم. شرایط و موقعیت های حساس و خاص ای داشتم که نپذیرفتم. اعتقاد دارم مبنای زندگی انسانی باید صداقت باشد.

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی؛ رضا فیاضی بازیگر سریال خاطره انگیز «زی زی گولو» را می گوییم. اغلب مردم هنوز این هنرمند را با نقش آقای جمالی می شناسند و

قبول دارید با وجود این که تاکنون نقش های متفاوت را تجربه کرده اید ولی مردم شما را با جمال آقاجمالی سریال «قصه های تا به تا» می شناسند؟

– همین طور هست. حالا هم مردم من را آقای جمالی صدا می زنند. داستان ها و خاطره های زیادی از آقای جمالی دارم. حتی برایم پرونده پزشکی به اسم آقای جمالی درست کردند (خنده). در درمانگاه دولتی جهت معالجه دندانم مراجعه کردم و دکتر نسخه ای نوشت تا از دندانم تصویر بگیرم. نسخه را دادم تا نوبتم شود، فردی چند مرتبه صدا زد: «آقای جمالی، آقای جمالی» اول متوجه نشدم که صدایم می زند. فرد کنار دستی ام من را متوجه او کرد و بلند شدم و رفتم از دندانم تصویر گرفتم. (خنده)

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

دلیل این که سریال های گذشته در اذهان ماندگار شده است اند چیست؟

– در گذشته دو شبکه داشتیم که سریال های خوبی همچون «زی زی گولو»، «دنیای شیرین» و «نوعی دیگر» را ساختند. تفکر، مدیریت و دانش پشت همه این کارها بود. با کارشناس جهت تولید برنامه ها مشورت می کردند. جهت نمونه خودم بخشی از فیلمنامه «دنیای شیرین» را نوشته بودم. آن وقت کارها کارشناسی می شد و دست کاردان بود. اکنون این گونه نیست. با وجود این که طرح های مختلفی دارم، ولی چند سالی است که کار تولیدی به عنوان کارگردان و نویسنده انجام نداده ام. حالا اگر بخواهم از صفر شروع کنم، برایم دردناک است.

گلایه های شما، سخن خیلی از هم نسلان تان است…

– چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! من دردها و زحمت های حسین محب اهری که در بستر بیماری به سر می برد دیده ام. علاقه مندی و پایبندی هایش به سینما و تلویزیون را دیده ام. هنرمند خوش قولی است و همه زندگی اش در کار خلاصه می شود. اکنون ساکن کیش هستم. نمی گویم دلم خوش هست، ولی در کیش کتابفروشی دارم و در کنار آن تدریس هم می کنم. با این حال دلم پیش کارم هست؛ چون عاشق بازیگری هستم. هویتم، هویت بازیگری و کارگردانی است.

به علت همین بدقولی و بدرفتاری ها بود که ساکن کیش شدید یا علت خاص دیگری داشت؟

– بخشی به همین رفتارها بر می گردد. تمام وجودم و تمام حس و حالم بازیگری هست. دلم می خواهد کار کنم، ولی با افرادی مانند محمدرضا ورزی، مرضیه برومند و ضیاالدین دری که به آنها اعتماد دارم و باورم دارند کار می کنم. سال هاست که کار نکرده ام. بعد از مدت ها در فیلم «نرگس مست» بازی کردم که وظیفه اکرانش مشخص نیست. در فیلم «کار کثیف» خسرو معصومی هم بازی کرده ام. خیلی از مردم می پرسند آیا حضورم کم رنگ شده، پاسخ درستی نمی توانم به آنها بدهم.

کلاس های بازیگری تان را کجا برگزار می کنید؟

– در دانشگاه صنعتی شریف کیش به علاقه مندان آموزش می دهم. در فرهنگسرای سنایی هم تدریس کرده ام.

کارنامه خودتان را تا امروز چگونه ارزیابی می کنید؟

– در حوزه فعالیت های هنری خیلی کارها انجام داده ام از کارگردانی، اجرا و دوبله گرفته تا بازیگری، نویسندگی و فعالیت در رادیو… فقط فیلمبرداری انجام نداده ام. نمی خواهم بگویم که کارنامه عالی و درخشانی دارم. دلم می خواهد خیلی بهتر از این باشم. هر لحظه حسرت این را خوردم که ارنست همینگوی در سن سی سالگی رمان «پیرمرد و دریا» را نوشته یا ناصر تقوایی شاهکار «دایی جان ناپلئون» را خلق کرده. بزرگان بی خود بزرگ نشده اند، ولی ما این قدر بزرگ نشده ایم که به چنین جایگاه هایی برسیم. تلاش خود را کرده ام و بضاعتم همین اندازه هست. بعضی جاها اشتباه کرده ام و بعضی جاها هم نفهمیدم یا مغرور بودم. متولد 1332 هستم و معلوم نیست چند سال دیگر زنده باشم. دلم می خواست کار بزرگ انجام دهم. دلم می خواست فیلم بسازم که با درهای بسته مواجه شدم و نتوانستم فیلمم را اکران کنم.

چرا اکران نشد؟

– در دوران جوانی، زمانی که 25-24 ساله بودم نخستین فیلمم را ساختم. فیلم را از روی «قصه های من و بابام» ساختم که سیروس گرجستانی، رضا خندان و پسرم در آن بازی کرده بودند. قرار بود که زن پوران درخشنده مدیر گروه کارگردانان فیلم را ببینند و مهر تایید جهت اکران بزنند که به هر حال این اتفاق نیفتاد. این بود که کم کم بی انگیزه شدم و فیلمسازی را رها کردم. حدود 13 فیلم کوتاه هم ساختم.

هفته نامه همشهری شش و هفت/ مریم محمدی

واژه های کلیدی: سریال | بازیگری | بازیگری | رضا فیاضی | اخبار فرهنگی و هنری

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

یک اهوازی خونگرم، مهربان و دوست داشتنی , رضا فیاضی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه