زغال چوبی اسلام مقاله کرمان جوانان

زغال چوبی: اسلام مقاله کرمان جوانان استان قم استان کرمان مقام معظم رهبری کنگره بین المللی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز وب‌گردی گفت‌وگو با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد!

الان که راننده کامیون هستم، مورد نیاز هم نیست پیش هر آدمی گردن کج کنم و جهت گرفتن تیم کارهایی را انجام بدهم که به شخصیت و سابقه‌ام نمی‌خورد.

گفت‌وگو با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد!

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان؛ جهت بعضی از اتفاقات فوتبال کشور عزیزمان ایران فقط می‌توان تأسف خورد. از عجایب فوتبال ایران این است که یکی از قدیمی‌ترین مربیان تاریخ آن به خاطر آن چه ناهنجاری و بی‌فرهنگی نامیده، از این ورزش دل می‌کند و خود را راهی جاده‌ها می‌کند. عوض کردن شغل یک مربی فوتبال از این حرفه به رانندگی کامیون شاید به نوبه خود عجیب یا تأسف‌آور نباشد ولی هنگامی که دلایل این عوض کردن شغل فسادها و بی‌اخلاقی‌های فوتبال باشد، آن‌ وقت است که باید متأسف باشیم و به حال این فوتبال گریه کنیم.

محمد احمدزاده بهترین گلزن تاریخ ملوان است که در سال‌های اخیر همواره حضور پررنگی در سطح اول فوتبال کشور عزیزمان ایران داشت. با این وجود احمدزاده مدت‌هاست دیگر موقعیت خوب خود را ندارد. او یک‌ سال بعد از جدایی از ملوان تصمیم گرفته جهت هر لحظه از فوتبال جدا شود و حتی شغل جدیدی جهت خود گزینش کند. باورکردنی نیست ولی احمدزاده که روزگاری با ملوان گربه‌سیاه سرخابی‌های پایتخت بوده، حالا به رانندگی ماشین‌های سنگین روی آورده تا از این راه زندگی خود را بگذراند.

او در گفت‌وگویی که با خبرنگار داشت، راجع به این عوض کردن شغل و دلایل آن حرف‌های جالبی زده که در ادامه می‌خوانید.

گفت‌وگو با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد!

غیر قابل باور است که شما بعد از سال‌ ها مربیگری در فوتبال عوض کردن شغل داده و راننده کامیون شده‌اید. آیا این تصمیم را گرفتید؟

فکر می‌کنم این‌ طوری برایم بهتر هست. دلایل زیادی جهت این تصمیم داشتم ولی خلاصه بگویم که من هر چه از فوتبال دورتر باشم، به نفعم هست، چون نمی‌توانم با فضای این فوتبال کنار بیایم.

چطور شد که راننده کامیون شدید؟

از چند‌ سال قبل یک کامیون داشتم که به راننده اجاره داده بودم. هنگامی که از شاهین بوشهر جدا شدم، بدون کار بودم و ترجیح دادم خودم راننده کامیون شوم.

الان که راننده کامیون هستم، مورد نیاز هم نیست پیش هر آدمی گردن کج کنم و جهت گرفتن تیم کارهایی را انجام بدهم که به شخصیت و سابقه‌ام نمی‌خورد.

برای شما که سال‌ها مربی فوتبال بودید، رانندگی کامیون شغل مشکل نیست؟

قطعا که سخت است ولی در حال حاضر چاره دیگری ندارم. اتفاقا رانندگی ماشین‌های سنگین یک کار بسیار سخت و طاقت‌فرساست. یک کار واقعا مردانه که شاید در کشور ما به ارزشش پی نبرده‌اند ولی باید با این شرایط کنار بیایم.

این که مربی سابق تیم‌ ملی فوتبال راننده کامیون می‌شود، چه پیامی جهت فوتبال دارد؟

من اصلا به دنبال این نبودم که تظاهر کنم و به سوژه رسانه‌ها تبدیل شوم. همه سابقه من را در فوتبال می‌دانند. من در تمام رده‌های سنی تیم‌ ملی از نوجوانان و جوانان تا امید و بزرگسالان مربی بودم و به‌ عنوان بازیکن هم در تیم‌ های ملی حضور داشتم. فوتبال جهت من کار و درآمد نبود بلکه به آن علاقه می‌ورزیدم و به هر چه در فوتبال علاقه آن را داشتم، رسیدم. البته در وقت بازیکنی کمتر به حقم رسیدم ولی در مربیگری که خیلی هم دوستش داشتم، به هر چه می‌خواستم، رسیدم. باور کنید به دنبال دادن خبر یا درس اخلاقی به کسی نیستم ولی کسانی که باید خیلی چیزها را بفهمند، به روی خودشان نمی‌آورند. الان که راننده کامیون هستم، مورد نیاز هم نیست پیش هر آدمی گردن کج کنم و جهت گرفتن تیم کارهایی را انجام بدهم که به شخصیت و سابقه‌ام نمی‌خورد. زندگی پستی و بلندی و پیچ و خم دارد و من هم این را به خوبی درک کرده‌ام. به هر حال این هم برگی از زندگی من است ولی خوشحالم که با این شغل می‌توانم با شرافت زندگی کنم و درآمد تمیزی داشته باشم. این‌ جا من هستم و کامیونم! نه استرس و نگرانی دارم و نه بی‌حرمتی می‌بینم.

ظاهرا دلتان خیلی پر هست. چه اتفاقی افتاد که این همه شما را از فوتبال فراری کرده است؟

از این‌که باید اعتراف کنم حرمت‌شکنی در تار و پود فوتبال کشور عزیزمان ایران وارد شده است و هر‌ سال هم زیاد می‌شود، متاسفم. من از نخستین دوره لیگ برتر در این بازی‌ها حضور داشتم و شاید سابقه‌ام از خیلی‌های دیگر زیاد باشد ولی ‌سال به‌ سال دیده‌ام اوضاع بدتر شده است و هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده هست. هیچ کار فرهنگی در این فوتبال انجام نمی‌شود و فقط فساد و فحاشی زیاد می‌شود. متاسفانه شرایط فرهنگی و اخلاقی حاکم بر فوتبال کشور عزیزمان ایران نه‌ تنها پیشرفتی نداشته، بلکه پسرفت هم کرده هست. به همین علت احساس کردم که هر چه از این فوتبال دورتر شوم، بهتر خواهد بود. در این فوتبال هر روز زیاد از دیروز شاهد بی‌احترامی و بی‌حرمتی به مربیان هستیم و روی نیمکت چیزی جز فحش نمی‌شنویم! داور بد سوت می‌زند، بازیکن گل نمی‌زند و نتیجه حاصل نمی‌شود ولی فقط مربی فحش می‌خورد. مربیان در فوتبال کشور عزیزمان ایران نمی‌توانند در آرامش کار کنند و به آنها وقت کافی داده نمی‌شود. کلوب پول نمی‌دهد و بازیکن می‌گوید تا پول نگیرد، به میدان نمی‌رود و هنگامی که هم می‌رود، کم‌کاری می‌کند. مدیران درگیر سیاسی‌کاری شده‌اند ولی این وسط فقط مربی است که محکوم می‌شود.

گفت‌وگو با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد!

برای فصل آینده پیشنهاد مربیگری نداشتید که رانندگی را گزینش کردید؟

اتفاقا اصلا این طور نیست و پیشنهاد داشتم. از یک تیم لیگ دسته اولی و دو تیم لیگ دسته دومی پیشنهاد داشتم ولی رانندگی کامیون را به حضور در فوتبال کنونی ترجیح دادم.

درآمد رانندگی کامیون زیاد است یا مربیگری فوتبال؟

این فوتبال هر چقدر درآمد هم داشته باشد، دیگر جهت من ارزش این همه بی‌حرمتی، توهین و فحاشی را ندارد. ترجیح دادم از فوتبال بروم و عطای آن را به لقایش ببخشم. باز هم می‌گویم که بی‌حرمتی به تاروپود این فوتبال نفوذ کرده و فقط آرزو می‌کنم بالاترین مقام ورزش این عنوان را درک کند و به فکر اصلاح آن باشد، چون در غیر این‌ صورت فوتبال کشور عزیزمان ایران نابود می‌شود.

الان که راننده کامیون هستم، مورد نیاز هم نیست پیش هر آدمی گردن کج کنم و جهت گرفتن تیم کارهایی را انجام بدهم که به شخصیت و سابقه‌ام نمی‌خورد.

تاکنون با مردم در جاده‌هایی برخورد داشته‌اید؟ تصویر العمل آنها چطور بوده است؟

بله افراد زیادی را در جاده‌ها می‌بینم که برایشان رانندگی من غیر قابل باور هست. آنها با تعجب به من نگاه می‌کنند و می‌گویند اگر تو احمدزاده معروف هستی، بعد آیا رانندگی می‌کنی؟ حتما برادر دو قلوی او هستی!

این عنوان برایتان دردناک نیست که به‌ عنوان یک مربی فوتبال راننده کامیون شده‌اید؟

بیشتر از این‌ که جهت خودم ناراحت باشم، دلم جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران با این اوضاع افتضاحش می‌سوزد. کار که عار نیست، من با این کار به جوانان خبر می‌دهم هیچ شغلی عار نیست. رانندگی کامیون، صداقت، شرافت و سلامتی دارد. با این حال من حتی به بعضی از شبکه‌های تلویزیونی که می‌خواستند، از من در حین رانندگی کامیون فیلم بگیرند، اجازه ندادم، چون نمی‌خواستم تظاهر کنم.

گفت‌وگو با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد!

فکر می‌کنید با این تصمیم شما فوتبال اصلاح می‌شود؟

قطعا این اتفاق نمی‌افتد ولی کاش تلنگری باشد جهت مسئولان تا بفهمند در فوتبال چه خبر است و آینده تلخی در انتظار آن به سر می‌برد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | کامیون | راننده | فوتبال | کامیون | رانندگی | مربی سابق تیم ملی | راننده کامیون

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه